Saturday, June 16, 2007

Viata mea

Acest mic coltisor lansat azi pe net va reprezinta o mica parte din viata mea si a prietenilor mei.
Voi scrie din cand in cand aici despre ei,despre mine,despre ce lis e pare lor important,despre ce mi se pare mie important ,despre ce vreau sa aflati si despre ce mi va mai trece prin cap.Voi scrie si despre Cale(spre entuziasmul lui Maestrului Mistic(Mystic Master) ,despre ganoderma si MLM(macelare macelare)
despre muzica holdem si pariuri(fotbal si f rar alte sporturi),iara despre macelarul(lyones,outdoor education,hotdogaria ,ro sms ,asigurari pensii private)

Pana atunci este 17 iunie 2007 ,ora 01.25 si ascult Stefan Hrusca, Crestinilor,noi astazi.
m-am inscris la 1 turneu de 6 usd pe party ,pana cand incepe citesc din Contele de Monte de Cristo(am citit o de vreo 40 de ori,de 30 de ori pana la 16 ani dar niciodata anul asta ..chiar nu mi dadeam seama e lipseste)

PS pe 12 iunie a fost ziua lui Caine, LMA Caine,
pe 22 iunie urmeaza Costel care se tine de glume la 12 noaptea,
si cred ca pe 29 iunie vine balerinul la interval

V

No comments: