Wednesday, June 20, 2007

Sal..
unde ramasesem....a da ..jucam HU pe bani multi,
tot castigam din pacate am inceput sa beau vin,si am zis sa nu mai dau pe flop,si sa trec la bj pe pilot automat,o cana 2 3 4 5 etc si jucam bj si beam luasem vreo 1000+ am donat tot apoi am mai donat inca 800....
se facuse 7 seara(asta a fost alataieri) am iesit in oras am atacat la wett la nenorocire cu 3 box nu intra nimic din ultimii 10 ron revin ,apoi urc la 10 box mai dau tare in ea urc la 20 ii mai dau in goarna 30 37. pierd tot.

am ajuns acasa am mai stat la 1 chat cu 2 fete (1 m-a si sunat,nu ne stiam,imi amintesc ca mi-a palcut,cand sunt beat am farmec) eram deja beat dupa 4 l de vin ,6 beri la wett si rveo 2 pakete de tigari am dormit m am trezit a doua zi(ieri) simteam ca mor,
un amic mi-a zis sa merg la farmacie sa iau tub vitamina C efervescent.farmacista cica 1 capsula pe zi,s-o creada ea,sunt la al 3-lea tub.:))
ma simt mai bine.

am luat o iar de la capat .20 iunie,
am depus 400 azi la pacific si 888 ;m am ridicat am retras deja 1550:)
e un inceput bun.
pt deseara stau in niste chestii frumoase,1x la : italia-portugalia ,olanda-anglia si serbia belgia..,(u21)
daca se poate chiar 1 peste tot,
daca bate Belgia donez vreo 400:(

ma simt bine de la vitamina c am f multa energie nu pot sa stau vreau sa fac ceva
de baut sa nu mai aud o vreme,
ma gandesc ca trebe fct ceva mai maret sunt sclavul cifrelor calculelor si atacurilor,
tre sa atac din ce in ce mai bine si sa si schimb ceva.

poate Metallica la Viena pe 5 iulie insa tine prea putin ma intorc si va fi la fel ,trebe ceva mai deep.
cre ca e cazul sa icnep sa colectez.
obiectiv de azi pana la 1 septembrie
20 000 americani
+ 1150

No comments: