Sunday, June 17, 2007

Ma enerveaza ca se misca f greu calculatorul(desktopul) am f multe instalate ,zilele astea va urma o reinstalare de windows sau chiar un format c:

Imi place ca am inceput sa fac sport... din pacate mai mult prin casa alergari pe hol exercitii si gantere. Fumez mult mai putin(4-7 tigari pe zi,cand ies la o bere 1-2 pachete dar nu ies)

la fotbal a iesit tot,in afara de Sevillia(mi ar fi adus inca 550)
emotii mari la real,era arpoape pe toate biletele cu exceptia unui bilet la honga x real x barca x sevillia:)

am prins atletico...
ar fi fost rpea frumos sa iasa sevilia.. si x era cu 300 in plus...asta e.

deocamdata,ziua de 18 ,plus 50 pe flop si plus 150 la fotbal.
ma voi gandi sa fac cumva sa tin mai frumos evidenta.
sau poate o voi tine numa pt mine si aici voi vbi despre lucruri abstracte:)

No comments: