Thursday, June 21, 2007

colecta

ramasesem la 1350
a dat conea niste ponturi la basebal,baltimore orioles si arizona cu o zi inainte(cand au revenit de la 2-8) insa am pus acuma,7-4 pt ai nostrii
plus 350,am donat 100 la gremio-boca am pus 1 si aparare mica de tot pe x,
1600,
am mai luat la hu 500
2100 -inca e un elo mic
pana luni ar trebui sa fiu mare maestru bun(peste 2600) :p
poate obiectivul nu-i chiar asa de greu de atins,
daca nu pierde italia(fapt probabil) mai vin 200.

in rest imi dau seama de nimicnicia a tot ce fac.
si cu tristete constat ca inca n-am gasit acel ideal maret in slujba caruia sa lupt cu toata ardoarea fizica si mentala.

poate trebuie sa ma gandesc mai mult,
pana atunci continui sa colectez.

azi si maine voi lua o pauza de atacuri,
sau asa usurel,in limita bunului simt.un basebal acolo

No comments: