Sunday, December 23, 2007

interviu

Preiau aici la mine pe blog un interviu realist de pe www.holdem.ro cu jucatorul pro Cristian Dragomir(unluckybs) ,realizat in aceasta toamna.

- la jucatorii f buni il mentioneaza pe 'maniaku' ,cunostinta noastra.


Cristi "unluckybs" este unul din cei mai talentati jucatori de la noi. Eu cred ca are multe calitati asemenatoare cu ale geniului Stu Ungar.
Cristian Dragomir a fost unul din putinii jucatori care s-au adaptat la mediul greu al live-urilor din Romania.

De cind joci poker? Dar Texas Hold'em? Care e tipul de joc favorit?
Joc poker din clasa a cincea , am jucat prima oara intr-o tabara cu colegii si profu‘ de biologie pe sticle de pepsi. Hold'em joc de trei ani. Prima iubire si cea care mi-a adus cele mai multe satisfactii a fost jocul de turneu, dar de un an, de cand mi-am schimbat stilul de joc, prefer cash short-handed.

Care a fost cel mai bun jucator pe care l-ai intilnit?
Jucatori buni sunt multi, foarte greu de gasit sunt jucatorii foarte buni , care sa fie 100% devotati jocului, majoritatea preferand sa faca bani usor de la jucatorii mai slabi. I-as mentiona totusi pe keke, maniaku, tardeea si stoianluc s.a.

Ce calitati sint necesare pentru un jucator foarte bun de poker?
Un jucator foarte bun de poker trebuie sa cunoasca in asa masura jocul “corect”, incat sa-si permita cu ajutorul “readului” sa faca play-uri surprinzatoare si imaginative. (prin joc “corect” a se intelege “tight aggressive”)

Comparativ cu pokerul live din Romania, care e nivelul ungurilor?
Ca nivel de intelegere a pokerului, ungurii sunt clar peste noi, majoritatea fiind mathematic pregatiti. Le lipseste insa imaginatia si clarviziunea si depasesc greu stadiul de “tight aggressive”. Dar au rezultate peste noi.

Ceva sfaturi pentru cei care abia incep?
Celor care sunt la inceput le recomand macar o carte de holdem, “ tight aggressive”, odds calculator, bankroll management, 6 ore de poker pe zi si neaparat “pot control”. Prin “pot control” a se intelege pastrarea potului in limite “decente” prin check/raise in loc de bet cu top pair pe flop si check/call la river in loc de blocking bet. Aceste tehnici fac trecerea spre loose aggressive.
Trebuie sa mentionez cu jena ca nu am citit nici o carte de holdem, ceea ce nu va recomand si voua.
Daca vreun pasionat isi doreste mai mult, atunci cred ca ar trebui ca pokerul sa fie inspirat mai mult din situatiile de viata ( imagine, psihologie, intuitie si de ce nu, divinitate). Unora li se va parea ca supra-filozofez, altora sper sa le sporeasca increderea ca daca vor sa fie mai buni, pot sa ajunga “Cei Mai Buni”.
Si nu uitati sa puneti miinile la analiza pe forumul de pe holdem.ro.

Viata de pokerist are avantaje si dezavantaje ca orice stil de viata. Trebuie sa stii ce vrei. Ar fi recomandat sa practicati un sport pentru ca veti sta mii de ore pe scaun jucind poker. Alte pericole: va puteti pierde din prietenii vechi si aveti nevoie si de sprijinul familiei.

Ce inseamna talent in poker?
Inteligenta, imaginatie, determinare, tenacitate.

Un bad beat de la turneele de afara.
Eram la un event de 500 cu rebuys la Monte Carlo. Annette Obrestad (90k fise) da raise 3x din prima pozitie iar eu (120k fise) dau reraise dublu din Big Blind cu asi. Blindurile erau 1200/2400.
Se baga all in dupa 2 minute de gindire si arata AQo. Jos vin cartile 9 5 2 4 3.
Split.

Zi-ne un site pe care iti face placere sa joci?
Am inceput pe Betfred. Aici am facut primii mei bani online. Am cistigat 1.87$ la un freeroll, apoi am luat 5$ la un SNG.. apoi un heads up, cash Omaha si un loc 2 la un turneu (200$). Au urmat rezultate bune la MTT.
Acum ma gasiti pe Pokerstars (pentru structura turneelor) si Dracula Holdem (pentru ca este primul site romanesc). Nick unluckybs.

Planuri pe 2008?
Sa fac o masa finala la EPT si poate sa ajung prin Vegas.

Ceva pentru final?
Cred ca am influentat in bine multe destine in rindul jucatorilor de poker de la noi. Am multi prieteni si excursiile pe afara pentru turnee au fost si ocazii extraordinare de a ne distra.

No comments: