Sunday, December 23, 2007

holdem

Profit de sarbatorirea nasterii mantuitorului,in sensul ca voi avea cateva zile mai libere:
De azi voi juca la 3 mese,4000 de maini pe zi de inceput,intrare cu buy in mic(2x minim)( e mic ,mare numarul de maini?)
coroborat cu studiu .
de unde pot sa fac rost/cumpar pokertraker?

consider ca am niste atuuri mari ,din care trebe colectate fonduri pt viata reala.
in ultima vreme jocul a fost din ce in ce mai bun,cat mai putine greseli.

in ianuarie voi mai incepe un blog,numa cu poker,
si la 1 moment dat voi incepe sa fac si sah , poate si blogsah.

deocamdata insa prioritar va fi sa joc cat mai mult si cat mai bine holdem.Am reluat si Super System 2 + articole ce mi s au parut interesante in trecut.
recomand www.pokertips.org (mi-a zis vladi acum 1 an jumate dar nu prea l am luat in serios),cardrunners si pokerxfactor.

Deci de Craciun stau acasa si de revelion acasa sau in Bucuresti,m-a invitat Gergely la el la wild party pe str. Franceza:)

No comments: