Sunday, December 16, 2007

dimineata la 6...ma bag la somn

De o vreme,nu mi mai doresc ce mi doream mai demult(niciodata nu mi am dorit sa am noroc,ci doar sa n am ghinion f mare)....deci nu mi mai doresc sa n am ghinion.

Imi doresc doar sanatate(tuturor le doresc de altfel) si imi mai doresc ca unele dintre cunostintele mele sa inceapa sa gandeasca eficient si mai ales coerent.sa incerce sa faca niste eforturi de concentrare si de vointa.


Un plan foarte bine conturat e deja castigator 90%.
Restu' nu prea conteaza,executia 9 la suta si alte chestii 1%.Vad atat de limpede...asa de putin importante sunt altele...


La micile bucurii ale vietii intra o executie eleganta a planului sau un concert animalic Iron Maiden(initial trebuia sa fie pe 08.08.2008 la 20.08 , acuma s a devansat pt 4 august...)

Si pt ca duc lipsa de imaginatie si sunt obsedat de simtaminte harnice si pozitive,dragii mei cititori,continuam altadata:)

1 comment:

andrei1205@yahoo.com said...

sa mor io.....asa ma simt si io dupa ce imi tai unghiile de la picioare.......debordez ca onestul atacator de optimism si alte plm d'astea de primavara