Monday, November 5, 2007

liber

In ultima saptamana am reusit sa cumpar dezlegarea de la clubul care mi-a distrus tineretea si sanatatea.M-a costat cam mult da sincer ,n-a fost pana acuma satisfactie mai mare...ba a mai fost odata,cand credeam c-am dezlegat si io doar ma amagisem.

In afara de timp,stres ,sperante,idealuri,bani,credibilitate,prieteni,demnitate,mai sunt inca multe altele pierdute la club,in tot acest rastimp.

Momentan ma incearca sentimente victorioase dar si nobile.Am gasit metoda sigura de castig'acolo': abandonul.

E un abandon maret .


Am deschis calea...va prezint in josul paginii cu link cu cineva ,un tanar ce inca lupta.

2 comments:

andrei1205@yahoo.com said...

mai exista metode fecunde de iesit din kkt in afara de abandon...... recunosc ca esti aproape de sufletul meu

rtrrtrdtdrzi ca handi se vaita non stop da' nu asa k tine care pari constructiv....se vaita si chiar reusesc si provoaca mila si mai primesc ajutor cu forta sau pur si simplu si soartei i se face mila si ii toarna o ploaie pe nemancate sau face blatu' pe tren si nu-l prinde

sau mai egzista o metoda sa faci ca mine sau precum baronul munchausen sa te tragi de par in sus sperand ca elevezi din mizerie

pe aia care muncesc si fac ore suplimentare ca cica se platesc dublu nu-i pomenesc ca ar fi ca si cum as fluiera in biserica

Gabi said...

da
e f important intr un moment greu sa te aduni ,sa te scuturi si sa te gandesti ce e de facut,sa faci plan,sa demarezi proiect de salvare.