Saturday, July 21, 2007

sunt 2 sapt de cand nu am mai postat nimic.
am trecut prin momente bune si mai putin bune in acest rastimp(prinvind viata privata),
nu rveau vreau sa dezvolt.

despre atacuri,o ard pe plus mic, am fct cam 2-300 in fiecare saptamana,
de ex putin cate putin ma ridicasem la 1500 pe sapt si in 2 ore de nebunie am dat 1300 etc.

urmeaza proiectul STS(sarabanda turneelor de sah):
se pare ca 3-10 august ii trag un atac la Eforie Nord ,stau cu cortu si mananc merdenele si cu rpemiu de aoclo voi ataca si 11-19 la rpedeal,deja am rezervat pt hotel Atelier,asa ca dusmanii stiu unde sa ma gaseasca:) http://www.atelierhotel.ro/

apoi poate Iasi 19-26 si Istanbul Turcia 29 august-8 sept. In Turcia e totusi cam periculos am auzit ca daca te iei te femeile alora,iti taie carbasanul.

septembrie octombrie noiembrie decembrie va urma proiectul 20 000,atacuri animalice si nelimitate.

ramasesem pe la 3000,la mine atacurile se desfasoara in mod primar ,lovesc si fug.
asta e mai putin bine financiar,daca as tine pe net nu as cheltui asa mult in viata de zi cu zi.

ne vedem pe luni ,sapt viitoare ii dau in goarna puternic pana icnepe STS ul.

g.21 iulie 2007

No comments: